Search Results

Search results 1-20 of 139.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Hei. Du ser de 6 firkantene på venstre side når du er inne på en by i spillet. Trykk på den nederste firkanten. Legger ved et bilde. screencast.com/t/8by57aXSoLT Simba

• Overta konto

Simba - - Hjelp og spørsmål

Hei veteranen. Send en ticket så skal jeg svare deg. Simba

• Pålogget? Tja, ver vel innom og sjekka :p Vant gjorde vi også Landkampen er jo ikke ferdig, men ser ut som den også skal bli bra sett fra vår side.

• Slaget for Pirat Joe (20.02.2014 23:31:46) Simba fra Si mi senor, Barolo fra Bø tilbake, Jerikoe fra DownTown, Zimba888 fra DownTown vs Danni fra Svovel I H --------------------------------------------------------------------------------------------- Skytter..............................1645(-0) - Skytter..............................0(-1000) Sverdkjemper......................9498(-2032) - Sverdkjemper.........................0(-4500) Hoplitt...........................6477(-3483) - Hoplitt......…

• Slaget for Yunkai

Simba - - Alpha

Vi får gjenta kampen Twiggy R Slaget for Yunkai (09.02.2014 0:04:45) Simba fra BØ XO, Zimba888 fra DownTown, seadon fra BØ XO vs shogun rua fra Downtown, Twiggy R fra Downtown, Haakonsvern --------------------------------------------------------------------------------------------- Skytter...............................484(-0) - Skytter............................2116(-250) Sverdkjemper......................3125(-1357) - Sverdkjemper......................2912(-2228) Hoplitt.....................…

• 1vs1 Reider, Seadon

Simba - - Alpha

Å nei du , Evilbuns. Jeg skal jo være med å krige hehehe

• 1vs1 Reider, Seadon

Simba - - Alpha

Ikke fortvil Evilbuns. Tornerose sov i 100 år. Seadon har bare sovet en uke til nå :p Det er fortsatt håp .

• Kjempesjøslag i SEIM

Simba - - Alpha

Desverre tapte vi i NA, men veldig moro å se så mange allianser slå seg sammen for å få has på de "stakkars" få NA spillerne :p Takk for en lang kamp Sjøslag nær SEIM (09.06.2013 11:52:30) eXeCute fra Marmor II, Vin, Marmor, riccoricco fra SEIM, SKYSS-ST 4753, Polis, RADØY, MELAND, MANGER, LINDÅS, ALVER, SÅTA, AUSTRHEIM, KNARVIK, solsikke fra Polis, UtPåTurAldriSur, James Raynor fra Thunder God, Hammerfall, Mortis fra Polis, SEIM, Johnson, AstonVilla fra VENETIAN, Andreaz Hunt fra Merc Land, jac…

• Land og sjøkamp i SEIM

Simba - - Alpha

Slaget for SEIM (03.06.2013 2:03:38) Simba fra Smiebyen, Zimba888 fra DownTown, Barolo fra Bø tilbake, reider84 fra DownTown, Liland, frankiboy79 fra EGERSUND vs riccoricco fra SEIM, SKYSS-ST 4753, SÅTA, LINDÅS, FLATØY, eXeCute fra Vin, Genghis Khan fra Khovd ------------------------------------------------------------------- Swordsman..........12831(-6286). - Swordsman...........4244(-6818). Hoplite.............2914(-11504) - Hoplite.............4707(-6352). Sulphur Carabineer..3038(-0).... - S…

• Frigjøring av havna hos huffhuff

Simba - - Alpha

Sjøslag nær Polease (18.03.2013 22:08:20) Simba fra Police, Kingman fra Vin3 vs Eudaimonia fra Polis ------------------------------------------------------------------- Ram-Ship.............312(-35)... - Ram-Ship.............136(-85)... Fire Ship.............12(-8).... - Fire Ship..............1(-68)... Steam Ram............423(-54)... - Steam Ram.............18(-42)... Mortar Ship..........148(-0).... - Mortar Ship..........126(-0).... Diving boat...........25(-0).... - ........................…

• Moro at du prøvde deg med koloss, men tanken din med å spare dine medlemmer litt for mulige nattlige raid var jo god da Takk for kampen Sjøslag nær Zimba888 (18.03.2013 0:27:04) Andreaz Hunt fra Zimba888, Vino-carda, Krystall J M vs Zimba888 fra DownTown, Simba fra Andreaz Hunt ------------------------------------------------------------------- Ram-Ship...............0(-245).. - Ram-Ship.............127(-103).. Fire Ship..............0(-315).. - ................................ Steam Ram.......…

• Sjøslag nær KNARVIK (02.03.2013 9:55:11) bjørnevik fra Tomme Tønner vs Simba fra Andreaz Hunt ------------------------------------------------------------------- Ram-Ship...............0(-129).. - Ram-Ship.............223(-24)... Ballista ship..........0(-20)... - ................................ Fire Ship..............0(-50)... - ................................ Catapult Ship..........0(-50)... - ................................ ................................ - Steam Ram............445(-5)...…

• Takk for kampen Andreaz Hunt

Simba - - Alpha

(26.02.2013 13:53:14) Andreaz Hunt fra Simba, Seigmann vs Simba fra Andreaz Hunt, Seigmann, Seigmann fra Miraculix ------------------------------------------------------------------- Ram-Ship...............0(-321).. - Ram-Ship.............170(-330).. ................................ - Fire Ship.............51(-129).. Steam Ram..............0(-313).. - Steam Ram............376(-146).. Mortar Ship...........89(-91)... - Mortar Ship..........258(-0).... Rocket Ship............6(-52)... - Rocket Shi…

• Et lite slag hos Jove

Simba - - Alpha

Slaget for Bogen (22.02.2013 13:37:49) Simba fra Bogen 3 vs jove fra Bogen ------------------------------------------------------------------- Swordsman............896(-72)... - ................................ Hoplite..............865(-135).. - ................................ Sulphur Carabineer...400(-0).... - Sulphur Carabineer.....0(-570).. Gyrocopter...........346(-54)... - Gyrocopter.............0(-200).. Balloon-Bombardier....91(-64)... - ................................ Mortar...........…

• Athen og NA vs Merc og GSA

Simba - - Alpha

Da tok jeg meg en liten båttur for å lufte mine skøfolk. Strandet på en øy langt hjemmefra, men der kjørte mine skip uheldigvis rett inn i en flåte. Det var litt trist for eieren da det kun ble pinneved igjen av de flotte skipa hans. Her ble resultatet. Sjøslag nær VENETIAN (20.02.2013 9:55:11) Simba fra WYNN, SMI, BELLAGIO vs AstonVilla fra VENETIAN ------------------------------------------------------------------- Rambukkskip..........248(-152).. - Rambukkskip............0(-301).. ...........…

• MERC vs NA

Simba - - Alpha

GRATTIS Eud, med lappen Jeg synes det er kjempeartig med krig, til tross for at jeg er "jente" og min ekstremt høye alder i tillegg. Vet ikke hva som driver meg, men når det blåser fra alle kanter og spydmenna flyr veggimellom så er det utrolig spennende. Når vi nesten er døde og GSA og Merch våkner fra sine tidligere søvnige byer så synes jeg det er helt topp. Var veldig moro , og som jeg sa tidligere, sporty gjort at MERCH erklærte oss i krig. Det jeg synes er mindre hyggelig er den tonen mell…

• Kamprapporter.

Simba - - Alpha

Dette er egentlig ett svar til den andre tråden, der vi legger ut rapporter. Jeg klarer ikke å legge ut krigsrapporter lenger, CR Converter. Det funka veldig bra før. Nå har det kommet noe nytt og jeg har prøvd all verden. Fått noen som kan litt data om å hjelpe meg osv. Jeg får ikke lagt ut lenger. Jeg får lagt ut, men får ikke fram rapporten. Så de enorme mange kampene jeg kommer til å vinne etterhvert :p vil ikke bli lagt ut med mindre min fiende legger de ut for meg. Og ja...Jeg har prøvd al…

• MERC vs NA

Simba - - Alpha

Dere er morsomme Snakk om å bli tatt på senga, bokstavelig talt :p Jeg liker stilen deres. Har fått flere tilbakemeldinger innad i NA at vi tar utfordringen på strak arm. Innrømmelse på forumet at vi ikke er sterke nok? Næh!! Vi skal gi dere motstand til siste dag, 1 april. Ønsker dere lykke til i kampen side ved side med GSA. Kanskje vi kan få til noen spennende kamper framover Simba

• Beta House (B-H) mot IRF-Agora (IA)

Simba - - Beta

Bra Julekonken ga mersmak ang krig. Måtte den beste vinne God gammeldags krig skal bli moro å følge med på . Lykke til!

• Takk for kampene :)

Simba - - Alpha

Vil takke GSA for mange sene nattetimer og mange fine kamper. Skulle ønske flere fra GSA kunne vært med, men all ære til de som stillte opp og holdt krigen ut. Jeg kan ikke si at det nå skal bli godt å sove om nettene igjen, da det stadig er en eller annen server som krever nattevåk :p Vi har vel flere klart å teste ut nye knep og utvekslet erfaringer på tvers av alliansene og det er positivt. Kanskje møtes vi igjen ved en annen anledning Simba