Search Results

Search results 1-20 of 62.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Kom hjem fra ferie og rett i krig,mn dette takler man da helt fint...lite gull men har før klart meg lenge på det,så hvorfor ikke nå oxo. Litt rart å krige mot dem jeg før har kriget med,men ønsker alle parter lykke til..:)

• En bokstav etter bokstaven

Sol - - Hyggekroken

Kappebavian kosligste spiller på s

• Black Friday

Sol - - Diskusjon

Vi var flere som håpet at å kjøpe ambro ville komme som tilbud på denne dagen,da hadde vi kanskje oxo tatt i bruk dette på på gruvene oxo. Skuffende GF. Bruker heller mine penger på andre gode tilbud i dag. Dere får ikke en krone av meg før jeg får et godt tilbud..

• B-H erklærer krig mot -2IM-

Sol - - Verden Gamma

Quote from Asimo: “Hehe ja det er like merkelig for meg også sol Det som forklarer om hvorfor det er så mørkt på serveren, sola har forsvunnet btw?” Solen blir aldri helt borte..;) Men nå må dere i Im virkelig vise at dere oxo kan krige..;) forventer som sagt spenning sånn at jeg virkelig kjenner missunnelsen over å ikke krige mot dere denne gangen..:)

• B-H erklærer krig mot -2IM-

Sol - - Verden Gamma

Ønsker dere alle sammen lykke til i krigen.:) skal følge spent med her inne på forumet så håper dere er flinke med å legge ut rapporter. Tror denne krigen blir like artig som de andre selv om denne gangen er jeg selv ikke med i den ,noe som er litt merkelig.;)

• Pirater har blitt siktet på Gamma

Sol - - Verden Gamma

dette er noe av det beste jeg har lest her inne...sitter nesten å venter på at en bok om ikariam kommer...:) gleder meg til å høre mere fra deg..;)

• På tide med NY SERVER

Sol - - Forslag

personlig er jeg oxo klar for å ofre Norsk om flertallet er i feks danmark eller sverige . Og jeg tror få i Norge har problemer med svensk eller dansk..:) blir litt værre om finnland skal være en del av denne servere..;)men en server for våre 3 land syns jeg høres ut som en god ide. jeg personlig prøver å hjelpe små spillerer på gamma,men er altid trist etter å ha ofret både tid eller ressuser at dem etter en kort stund blir innaktive..så jeg tenker at en ny start hadde nok vært en fordel..:) Ul…

• B-H oppløses

Sol - - Verden Gamma

tro hva du vil,du av alle har da sett meg sint vil jeg tro...ser det ut som jeg spiller her E-c-n?men klart alt må bety en april spøk så fort noe skjer noe ikke sant? Hold deg heller unna om du ikke har noe fornuftig å si!!!

• B-H oppløses

Sol - - Verden Gamma

bare for å ha sagt det opti. da jeg kom inn i bh via beta så antok jeg du var min venn,men i dem siste dagene er det helt klar ikke slik jeg trodde...fy fader...du har virkelig vist ditt sanne deg og jeg føler kun at du har dolket meg i ryggen. nå er jeg kanskje den som er mest sint her,men jeg føler at pga mitt forslag har dette ksjedd og alle går imot meg..bortsett fra noen få...derriblant drømme.

• B-H oppløses

Sol - - Verden Gamma

ja krangel startet dette...hvis jeg ikke husker feil så var hvertfall ikke du og jeg enig.. Så hvordan vi kommer videre med dette er meg en stor gåte,for jeg klarer faktisk ikke på nåværende tidspunkt se at det er mulig vi sammerbeider opti. Og drømme...ja...vi jentene må stå sammen..:)

• B-H oppløses

Sol - - Verden Gamma

enig drømme...forventet en mer voksen avgjørelse enn dette...imponert over hvodan du holder deg rolig for jeg koker innvendig av sinne. sikkert lite voksent av meg ,men når du koker av sinne er det fort gjort å glemme og være fornuftig.

• B-H oppløses

Sol - - Verden Gamma

hallo?? hvordan kan du seriøst ta så lett på det opti? Mulig jeg er den som er teit her men ærlig talt opti,trodde du var mere stå på spiller enn dette,men sååååå feil tok jeg altså. jaja..ha lykke til videre dere og håper jeg kommer i krig med dere. PS takk for den gode opplæringen som jeg med glede bruker videre mot hver enkelt av dere.

• B-H oppløses

Sol - - Verden Gamma

Dette syns jeg var så forbannet dårlig gjort av deg,det finnes da andre måter å løse problemer på enn å bare slette hele alliasen??? men helt greit det ..jeg gidder ikke bli frem til den blir slettet en gang og forlater den gladlig selv nå. selv om jeg ikke er enig i alt hva som forgår er virkelig dette ikke måten å gå frem på,dette er liksom takken til alle medlemmer som har stått på? hva i alle dager er dette for noe tull liksom...men jeg skal nok klare meg jeg. For det har JEG gjort før!!!!!!…

• B-H erklærer krig mot I-M pga provokasjon

Sol - - Gamma

Quote from Asimo: “ Krigen er herved avsluttet, vi i IM erklærer B-H som vinnere av krigen.Godt kjempet og takk for en artig periode med mye action ;)” Vi i B-H takker tilbake til IM for noen flotte uker med kamper . Til tider hektisk når samtlige byer på en øy brant.Uten tvil var det spennende med en krig som ikke fra starten av var planlagt fra begge parter. Vi kjenner våre allianser godt og vi vil sikkert møtes igjen ved en senere krig. Enn så lenge ha en fin fredstid..:)

Sol - - Gamma

Jeg er aldri langt unna som regel. Er verken snakk om hat,kjærlighet eller hva du ønsker å kaller det. Ganske naturlig at du blir nevnt som er både Leder og Diplomat. Antar at det er derfor jeg skriver ingame med deg oxo? Eller snakker jeg med feil spiller der inne kanskje? Dette er et spill,så følelser er virkelig ikke noe som er innvolvert.Jeg kan verken hate,elske eller være sjalu på noen jeg ikke kjenner..;)

Sol - - Gamma

Lurer veldig på hva både Stian og meg selv er så veldig sjalu på ang deg, siden du nå har skrevet dette til oss begge. Ikke spesielt sjalu på måten du kriger eller ikke kriger på,ei heller ikke spesiet sjalu på hvordan lite aktivitet du har vist i krigen,heller ikke sjalu på hvordan du er som leder. Så hadde vært litt fint og vite hva du egentlig mener vi er så veldig sjalu på,for siden jeg ikke vet selv hadde det vært fint om du fortalte det..;)Opplys meg E-C-N..

• Kamprapporter mellom B-H og I-M

Sol - - Gamma

Tror vi begynner å se ett mønster her..;) Seadon liker helst ikke at et slag skal vare over 100 runder...sist ble det 98 og denne gangen 97...for når det nærmer seg 100 setter han inn den flotte kolossen sin.Tilfeldig? tja..ikke godt å si... Sjøslag nær SMIÅ (06.03.2016 0:12:45) jan-s[B-H] fra Gratishaugen, stian27[B-H] fra Nummer 03, Zimba888[B-H] fra dark, Jellyman2[B-H] fra Nummer 03, Hermod[B-H] fra São Miguel, SMIÅ, Gratishaugen, Ottoman Empire[B-H] fra militsjunta3, Drømmehagen[B-H] fra Gr…

Sol - - Gamma

Beklager,men jeg er ikke tilhenger av at 5 bolerer møter opp på døra for å få viljen sin. Hadde det vært en..eller kanskje 2...noe helt annet.Mere rettferdig.Hadde helt klart stått klart med balltre om 5 bolere skulle ta min venn..;) Men over til det andre så vidt jeg ser er ingen spillere på denne serveren en liten dritt...;)

Sol - - Gamma

Tja,hva skal man si. Snakket med deg ang det at dine havner var blokkert,så kanskje greit å legge frem det oxo ? At personen som hadde gjort det fikk beskjed om å trekke umiddlbart. Istede for å svartlegge oss der og få andre til å tro det ikke ble reaksjoner og at dette var helt greit for oss..;) Pluss du hadde jo allerede innvolvert deg ved å gi garnison. Så helt uskyldig var du vel ikke fra før av. Ang pirat raiding,hvem blir liksom ikke raidet..;) Og ved å slenge dere med i denne krigen,så s…

• Kamprapporter mellom B-H og I-M

Sol - - Gamma

78 runder og da fikk vi oxo gleden av å se seadon sine 1000 flammer gå opp i røyk. Vi satt flere med grillpøsler og nøt godt av varmen og flammene dem ga..;) Sjøslag nær militsjunta3 (28.02.2016 7:55:27) Zimba888[B-H] fra Aradia, Drømmehagen[B-H] fra Pet rescue, opti[B-H] fra militsjunta2, Vulcanus S, militsjunta4, Polis, sol[B-H] fra Aradia vs Pelle_Pondus[-IM-] fra militsjunta3, Zveinung[-IM-] fra Efesus, Mini Toenna[CMA] fra Løvstakken, militsjunta3, -seadon-[M-M] fra MESO gå vekk, Nummer 03…