Search Results

Search results 1-20 of 142.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Kunne ikke vært mer enig Seigmann. Skulle gjjerne hatt automatisk forlengning så lenge det var Ambro på kontoen, men det hadde jeg aldri mulighet til. Så nå har jeg "mistet" kanskje 50 millioner ressurser fordi jeg ikke fornyet dobbel lagring. Selvsagt min egen feil siden jeg ikke fornyet selv. Men det er sleipt av Gameforge. Men Ikke noe problem; jeg slutter bare for godt.

• Hva er nytt i Ika siden 2015?

mortis - - Diskusjon

Utfyllende det Ed, takk

• Hva er nytt i Ika siden 2015?

mortis - - Diskusjon

Hallo folkens. Hvis jeg skulle finne på å spille seriøst igjen, er det noe spesielt jeg må lære meg, eller kan jeg bare kaste meg ut i det ? Sier ikke at jeg skal altså. Bare hvis. 50-års-krisen tar sitt, og for tiden humper jeg rundt på krykker etter litt for mye fysisk aktivitet

• B-H oppløses

mortis - - Verden Gamma

Når man koker gjelder det å skru varmen ned. Gammelt jungelord

• Godt sagt det Hmre. Men i disse tider må man reagere på enhver form for provokasjon, ellers blir spillet kjedelig. Hvis folk ikke oppfører seg så må det få konsekvenser. Dette gjelder f eks 1) Når en enkeltperson oppfører seg som en dritt 2) Når en hel allianse går løs på en enkeltperson fordi de synes han oppfører seg som en dritt. 3) Når en annen allianse går løs på alliansen nenvt i punkt 2 fordi de ikke skjønte at personen nevnt i punkt 1 egentlig oppførte seg som en dritt, eller de bare øns…

• Må bare si for min egen del at jeg ikke finner det det minste urettferdig at BH blir angrepet. Kom hjem fra fjellet på søndag og fant alle havnene mine okkupert, uten at jeg hadde gjort noe spesielt. Stadige piratangrep gjør ikke saken bedre. Vi har hatt bøller på serveren før, og som mange av oss husker ble de tatt hånd om. Det er vel det samme som er i ferd med å skje nå.

• Kamprapporter mellom B-H og I-M

mortis - - Gamma

Jeg ser på scoren at dere hadde litt kvalifisert motstand på de to siste rapportene, i motsetning til de over Spam-gitt advarsel Mea1

• Kjør på folkens. Forumet har alltid vært et av de mest underholdende aspektene i spillet, spesielt når temperaturen stiger Trenger ikke ambro en gang for å nyte det

• Oljebarnas forbannelse det

• Amen ( Det betyr 'la det skje', for de som har glemt hebraisk fra skolen) Jeg håper også på en lang konflikt. Blir gøy for oss som står litt på siden, haha.

• B-H erklærer krig mot I-M pga provokasjon

mortis - - Gamma

Quote from Asimo: “Når det er nevnt så tok dere inn Zimba/rebel rett før krigen for å få hjelp.Men vi har aldri nevnt eller gått rundt og hyl skrek om dette.I en krig så har mann alltid noen som vil være med og noen som ikke vil.Jeg forstår ikke hvorfor dette ble til ett så stort problem... ” Såså, jeg skal være forsiktig med å snakke for Zimba her, men såvidt jeg vet var det ikke snakk om noe headhunting fra B-H sin side. Slik jeg forstod Zimba forlot han CMA rett etter forrige krig for å skape…

• CMA erklærer krig mot HELE SERVEREN

mortis - - Gamma

Personangrep er sjelden lurt på offentlige fora. "Kanskje du ikke er smart nok..." Uansett, jeg klarte heller ikke å lese noe annet fra innleggene dine enn hva Ed klarte, så det stiller nok meg i samme bås. Innimellom er det sikkert smart å ta på seg en tenkehatt, vri den et par omganger og huske hva Ikariam er. Det er ikke en koseklubb, men et strategispill. Hvis man føler seg "krenket" (populært for tiden) så gjør man noe med det,gjerne ingame. Å klage på forumet hjelper nok ikke.

• B-H mot Henne + venner

mortis - - Gamma

Greit det Opti., men det er jo ikke slik det ser ut utenfra. Han med navnet man ikke får lov til å nevne, og han andre som egentlig har sluttet men som ikke har sluttet likevel, har vel kokt sammen strategien Uansett, godt spilt og dere vant.

• B-H mot Henne + venner

mortis - - Gamma

Quote from Hermod: “ Nå har du kanskje ikke lest alt hva som har blitt skrevet her. Men grunnet til at N1tram flyttet byen sin er fordi VI nå har avsluttet krigen i DERES kjerne/område. Det er deres valg om dere vil starte en ny krig mot oss, men da kommer det til å bli i B-H sin kjerne. Vi kommer ikke ut til dere Derfor flyttet han byen. Ingen grunn til den står i deres kjerne når han ikke har noe å bruke den til hos dere. Og jo, som du kanskje så på gauntlet er det den alliansen som har mistet…

• B-H mot Henne + venner

mortis - - Gamma

Huff, ifølge deg er jeg en hoven blei Ifølge Hermod er jeg en dårlig spiller Jaja.Jeg har iallfall ikke jukset eller stukket ennå.

• B-H mot Henne + venner

mortis - - Gamma

"Du bare har et behov for å fylle egoet ditt. " Hva mener du med det?

• B-H mot Henne + venner

mortis - - Gamma

Du er ganske dypt utpå nå. Lykke til

• B-H mot Henne + venner

mortis - - Gamma

Haha, så du vil ha det til at jeg har "en finger med i spillet" på ditt juks. Eller endatil at jeg jukser sammen med teamet. Hahahaha Patetisk.

• B-H mot Henne + venner

mortis - - Gamma

Det smaker egentlig ganske ekkelt når folk jukser Warn. Diskutering av ban

• B-H mot Henne + venner

mortis - - Gamma

Joda ser at du er her. Har hattt fluer i suppa før.