Search Results

Search results 1-20 of 136.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Kamprapporter mellom B-H og -2IM-

Opti - - Gamma

Sjøslag nær Athen (09.11.2016 6:16:38) Itpo[B-H] fra Immortality vs hmre[-IM-] fra Polisia, Toenna[-IM-] fra Mamo s, GrumpyOldMan[-IM-] fra Athen --------------------------------------------------------------------------------------------- Dampskip.............................424(-62) - Dampskip................................0(-1) Rambukkskip.........................481(-486) - Rambukkskip..........................0(-1976) ............................................. - Ballistaskip............…

Opti - - Gamma

Møtte en gigantisk IM flåte, takk for hjelpa drømme selv om det ble rød rapport ble slaget uansett veldig fint for vår del. takk for kampen. Sjøslag nær Athen (01.11.2016 3:56:08) Zimba888[B-H] fra VALLHALL, Drømmehagen[B-H] fra Titteiene, Itpo[B-H] fra Titteiene, Athen vs GrumpyOldMan[-IM-] fra Athen, Milet, Sparta, Nummer 04, Akragas, Mini Toenna[CMA] fra Kryst 1, dev[-IM-] fra devv --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip.......…

• Daglige bonuser

Opti - - Forslag

Selv er jeg ganske positiv til forslaget, da jeg ikke er en spesielt stort fan av "pay to win" som flere spill har blitt. Når det er sagt er mestparten av oss som spiller ikariam både her og i andre land skylda for at ikariam faktisk har blitt som det er, da vi fortsetter å betale for det. Uansett støtter jeg dette, da en slik ordning gir de som ikke ønsker/kan betale ambrosia mulighet til å gjøre litt av og til de også tommel opp fra meg.

Opti - - Gamma

Sjøslag nær Fort Aaland (22.10.2016 13:31:43) Hal[-IM-] fra Krysalis, Zimba888[B-H] fra Dumble, rebel[B-H] fra rebel, ramune[B-H] fra Laban mmhmm, stian27[B-H] fra Nummer 04, opti[B-H] fra Krokodiller mhm, Nummer 04, Laban mmhmm, Jellyman1[B-H] fra Nummer 04, Indianapolis, Ottoman Empire[B-H] fra Nummer 04 vs Onkel skrue[-SW-] fra Bergen, xbs[-IM-] fra Krysis, Crystal Palace, Krystalina, anive[-IA-] fra Karthago, wiki[-IA-] fra Fort France, hasdrubal[-IA-] fra Karthago, Halikarnassos, Espen 57[-…

Opti - - Gamma

Ble det et kjempe fint slag for oss, spiller ingen rolle om det ble grønn eller rød rapport Takk til jellyman for hjelpen på slutten! og selvfølgelig takk til wesan, hordrubal og baki for kampen! Sjøslag nær Baut-Taup fisk (19.10.2016 22:47:07) opti[B-H] fra Indianapolis, Jellyman1[B-H] fra Indianapolis, Nr 4 vs wesan[-IM-] fra Keramio, hordrubalen[-IA-] fra Pungorosa, Baut-Taup fisk, Baki[-IM-] fra Baut-Taup fisk, Dovre Kol, Lærum fisk -----------------------------------------------------------…

Opti - - Gamma

Plutselig dukket cma opp på øyen min, da kan det aldri bli feil etter mye uenigheter om hvem som faktisk skulle få grille for resten av oss til tross for at det begynner å bli kaldt ut trakk heldigvis B-h det lengste strådet Sjøslag nær OptiItpoOPITtip (12.10.2016 14:58:48) opti[B-H] fra Jordbærmusa, Opti Island, OptiItpoOPITtip, Flaggermusa, stetind, ramune[B-H] fra OptiItpoOPITtip, Nitram State, krapyl, svovel 2, Jellyman2[B-H] fra Nummer 04, Torghatten vs Eudaimonia[CMA] fra Hessdalen, Mini T…

Opti - - Gamma

Sjøslag nær Transitten (08.10.2016 10:16:33) Ambush[B-H] fra YOO MAMA, aavitsland[B-H] fra YOU LOOSE, solsikke[B-H] fra Marmor smie 1 vs xbms[-IM-] fra Transitten --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip..........................942(-48) - Rambukkskip...........................0(-166) ............................................. - Ballistaskip...........................0(-17) Flammeskip..........................290(-256) - Flammes…

Opti - - Gamma

Noen flere rapporter jeg ble spurt om å poste Sjøslag nær Nr 5 (07.10.2016 10:39:14) felix5[-IM-] fra Nr 3 vs Gammel Erik[B-H] fra Lucario marmor, ramune[B-H] fra Stig Kingdom, Mjølki[B-H] fra Trolltind --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Flammeskip............................583(-1) ............................................. - Tender.................................45(-0) Rambukkskip....…

• Opti og Zimba888 på epleslang! 2

Opti - - Gamma

Ettersom ika forumet ikke lot meg poste alt i en post og jeg likevel brukte en del tid på det legger jeg det som en ekstra post jeg det er en storty til min forrige post, da jeg synes det er morsommere å gi rapportene litt personlighet. Nummeret bak er til nummeret rapporten ble lagt til i den forrige meldingen. Runde 1)Sjøslaget nær Athen. Det var fredag, en stille og rolig aften. Opti og zimba møttes i parken for å finne ut hva de skulle gjøre, opti hadde ikke peiling, da han faktisk er veldig…

• Opti og Zimba888 på epleslang!

Opti - - Gamma

1) Sjøslag nær Athen (08.10.2016 0:02:36) opti[B-H] fra Zonyas vs GrumpyOldMan[-IM-] fra Athen, Hourglass, Zonyas --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip.........................176(-174) - Rambukkskip...........................0(-186) Morterskip............................126(-0) - Morterskip............................0(-225) Dampskip............................145(-205) - Dampskip..............................0(-266) Rakett Ski…

Opti - - Gamma

Da jeg våknet i går var det plutselig full kaos på øyene mine, godt jobba av toenna og catman å få til det. Når det er sagt fikk vi raskt kontroll og de forsvant like fort som de kom igjen Takk for slaget! Sjøslag nær YOO MAMA (06.10.2016 10:16:18) Mjølki[B-H] fra Trolltind, opti[B-H] fra stetind, YOO MAMA, Jordbærmusa, Flaggermusa, Opti State, Opti City vs Mini Toenna[CMA] fra Kryst 1, Ocean, Torghatten, D-cup, Catmandu[CMA] fra D-cup ------------------------------------------------------------…

• B-H oppløses

Opti - - Verden Gamma

Nei, det at vi ikke var helt enig er ingen hemmelighet. Når det er sagt var vi uenig i en liten del av spillet her, ikke noe mer. så jeg ser vel ikke helt grunnen til at vi ikke skal kunne samarbeide mer selv om vi ikke var enige. det hele problemet i den saken her er at valget havnet på å oppløse hele alliansen isteden for å vurdere å kutte ut den delen av spillet vi ikke var enig om. enig eller ikke enig, bør det være mulig å være venner uansett. vennskap bør gå over spillet.

• B-H oppløses

Opti - - Verden Gamma

Quote from Sol: “hallo?? hvordan kan du seriøst ta så lett på det opti? Mulig jeg er den som er teit her men ærlig talt opti,trodde du var mere stå på spiller enn dette,men sååååå feil tok jeg altså. jaja..ha lykke til videre dere og håper jeg kommer i krig med dere. PS takk for den gode opplæringen som jeg med glede bruker videre mot hver enkelt av dere.” Jeg er enig med deg i at det er utrolig kjipt og helt feil løsning å legge ned hele alliansen isteden for å fikse opp i problemene. men hva h…

• B-H oppløses

Opti - - Verden Gamma

Først og fremst vil jeg takke alle for de 5 fantastiske årene i B-H, har vært kjempe kult å spille sammen med alle og selv om vi ikke akkurat har vært godt likt til tider har det vært fantastisk å se hvor bra samholdet i alliansen har vært frem til nå. Når det er sagt synes jeg det er kjempe leit at alliansen og alt vi har jobbet for avsluttes på en slik unødvendig og teit måte. Jeg ønsker alle gamle b-h spillere lykke til videre, og må nok dessverre gå inn i tenkeboksen for å tenke ut hva neste…

• Kamprapporter mellom B-H og I-M

Opti - - Gamma

Sjøslag nær Navno (24.02.2016 8:15:31) Nugatti[B-H] fra Polis, Itpo[B-H] fra Pearl Harbor vs Zveinung[-IM-] fra Athen, Baki[-IM-] fra Navno, Polis, dev[-IM-] fra dev2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Jolle.................................101(-0) - Jolle..................................80(-0) Padle Motorbåt........................300(-0) - Padle Motorbåt........................152(-0) Rambukkskip.........................402(-120) - Ram…

• B-H erklærer krig mot I-M pga provokasjon

Opti - - Gamma

Quote from Evilbuns: “Quote from Opti: “jaha? lage kvalm er jeg helt uenig i at vi gjør. vi raider andre spillere - ja, men om du har fulgt med litt er det mange andre spillere som raider rundt enn oss. Det har seg bare slik at alle trenger noen å skylde på/klage over, og det har her i norge blitt oss vil du ikke krige så for alliansen din med gull da, jeg ser ikke problemet i at spillere som ikke ønsker å krige skal få slippe det.” Synes det er merkelig at "alle andre" aksepterer at B-H er bøll…

Opti - - Gamma

Quote from Evilbuns: “Quote from Opti: “Tja evilbuns, her er jeg også helt klart uenig. Greit nok at det er morsomt å ha en stor konto, der er jeg helt enig med deg. Men hva er målet med brukeren annet enn å se stor ut om du ikke har som mål å bli en best mulig kriger?” Dette spillet har knapt noe mål. Siden det ikke går an å ødelegge byer i krig som i andre online spill ser jeg ikke det som et mål å krige. Ikke finnes det "End game" heller å krige for. Altså ingen fremgang eller tilbakegang ett…

Opti - - Gamma

Quote from Evilbuns: “Quote from Crazy: “Pengene er brukt når ambrosia kjøpes.. spiller ingen rolle hva man bruker ambrosia på, for real money er allerede brukt. enten man flytter en by, kjøper ress eller aktiverer premium så er det et fett. On the other hand. Vi må vel ha et ganske bra liv når vi har penger til å flytte byer for å krige?” Men når du ikke sitter igjen med noe etter ambrosia bruken så er det et direkte tap. Alt som brukes til krigføring, enten det er resurser eller ambrosia, er n…

Opti - - Gamma

Sjøslag nær VÅKEN (23.02.2016 9:33:10) geronimo[B-H] fra VÅKEN, Marmor smie1, Itpo[B-H] fra Plan B, Marmor smie1, Nugatti[B-H] fra maremor2, VÅKEN vs -seadon-[M-M] fra VÅKEN, Sandnes, Plan B --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip.........................456(-306) - Rambukkskip...........................0(-310) Flammeskip............................0(-243) - Flammeskip............................0(-150) Morterskip.................…

Opti - - Gamma

Sjøslag nær VÅKEN (22.02.2016 19:45:53) geronimo[B-H] fra Marmor smie1, Jellyman2[B-H] fra Plan B, VÅKEN, Nugatti[B-H] fra Plan B, Itpo[B-H] fra Marmor smie1, VÅKEN, Marmor smie2 vs -seadon-[M-M] fra VÅKEN, Tiger, Sandnes --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip.........................458(-390) - Rambukkskip.........................227(-414) Flammeskip...........................10(-635) - Flammeskip...........................17(-4…