Search Results

Search results 1-20 of 146.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Kamprapporter fra GODS

Seigmann - - Verden Delta

Denne fyren prøvde å plyndre en av oss og fikk bank som konsekvens Slaget for Pasargadae (18.02.2018 7:20:00) Jellyman2[GODS] fra Krystallvik, Kryst Almås vs Jornhenrik[-TLA-] fra Thaoin, Hustlermert[-TLA-] fra Pasargadae --------------------------------------------------------------------------------------------- Skytter...............................100(-0) - Skytter................................0(-91) Sverdkjemper........................257(-548) - Sverdkjemper..........................0(-8…

• Etter mye hyggelig kommunikasjon med IM, foreslo de å avslutte krigen tidligere enn planlagt, dvs 12.februar. Hovedgrunnen er at begge allianser har ikke god tid, det kan man merke på mangel av rapporter, bare ECN og meg der. Siden trådstarteren zimba har vært lite aktiv i det siste, får jeg som general lukke tråden for han. Som vanlig fikk vi mye motstand, noe som er alltid gøy å banke. Håper på ny krig i framtiden

• HoF mellom Tea og -IM-

Seigmann - - Verden Gamma

Egentlig trodde jeg det skulle bli ferdig for lenge siden pga slakt halveis i sjøslaget, men de nektet å gi opp xD 347 runder Sjøslag nær Svov 2 (08.02.2018 4:26:22) jjfillin[-IM-] fra Svovel II, hmre jr[-IM-] fra Svovel II, Marmor IV, Marmor I, Marmor V, Marmor II, Svovel I, Vin II, Vin, Krystall, Vin III, LizardSpock[-IM-] fra Moria, GrumpyOldMan[-IM-] fra Svovel II, BlueSuedeShoes, Polisia, Rock n Roll, Korint, Sparta, Lesbos, Lokris, Theben, Milet, Smyrna, Boogie Woogie, Blues, Delfi vs Mini…

• Kamprapporter mellom TeA og -IM-

60 runder Sjøslag nær BlueSuedeShoes (12.02.2018 3:04:36) Jellyman2[TeA] fra Thebes, Berlin vs GrumpyOldMan[-IM-] fra BlueSuedeShoes --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip.........................202(-758) - Rambukkskip..........................0(-1584) ............................................. - Flammeskip.............................0(-64) Morterskip............................231(-0) - Morterskip...........................…

37 runder Sjøslag nær Åsgard (10.02.2018 3:29:14) Jellyman2[TeA] fra Ægirsholm, Nummer 04, Dumble, Åsgard vs tower[-IM-] fra Åsgard, Ægirsholm, Valhall, Myrullpytten --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip.........................177(-566) - Rambukkskip...........................0(-707) Morterskip.............................84(-0) - Morterskip............................0(-147) Dampskip............................161(-271) - Damp…

37 runder Sjøslag nær Baut-Taup fisk (10.02.2018 19:20:59) Jellyman1[TeA] fra Indianapolis, By5 vs Baki[-IM-] fra Baut-Taup fisk, Forspel Fisk, Dovre Kol --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip.........................192(-354) - Rambukkskip.........................561(-642) ............................................. - Ballistaskip...........................50(-0) Flammeskip............................9(-648) - Flammeskip......…

Har vært fryktelig opptatt hele helgen hvor jeg delte generalene i to og besøkte mange fiender Lørdag ble 100 prosent koloss brukt 3 ganger, søndag ble 2 koloss brukt, den ene 50 prosent og den andre 20 prosent Ironisk har vi i TeA aldri brukt koloss i krigen, for vi elsker å drepe massevis, men jeg sender alltid små puljer Totalt har jeg besøkt 6 stk i IM, noen små rapporter blir ikke postet 71 runder Sjøslag nær Dovre Kol (10.02.2018 6:25:21) Jellyman1[TeA] fra Aliados, svovel 7 vs xbs[-IM-] f…

Vi er ikke særlig flinke til å poste rapporter, så derfor poster jeg for Zimba, Toenna og Stian27 som kjempet alene uten meg Det er faktisk 3.gangen Zveinung prøver å komme inn på øya og første gang han ikke trekker seg med en gang. 26 runder Sjøslag nær maremor2 (03.02.2018 18:51:08) Zveinung[-IM-] fra Osøyro smie, Ræpajole vs rebel[TeA] fra Polis, Jellyman2[TeA] fra Area 51 --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip................…

Endelig er største sjøslaget i krigen ferdig etter 1932 runder, noe som tilsvarer eksakt 20 dager og 3 timer. Hvorfor lot vi det vare så lenge, spør du? Det har noe med aktiviteten vår å gjøre og ingen plan å hindre flere rulleringer. En annen ting er at Toenna var alene i sjøslaget med 200k generaler i flere dager før de andre i TeA fikk startet produksjonen av generaler da det ble bekreftet en krig mellom våre allianser, i stedet for bare Toenna i første plass pga hans plyndringer mot IM som p…

• HoF mellom Tea og -IM-

Endelig er største sjøslaget i krigen ferdig etter 1932 runder, noe som tilsvarer eksakt 20 dager og 3 timer. Hvorfor lot vi det vare så lenge, spør du? Det har noe med aktiviteten vår å gjøre og ingen plan å hindre flere rulleringer. En annen ting er at Toenna var alene i sjøslaget med 200k generaler i flere dager før de andre i TeA fikk startet produksjonen av generaler da det ble bekreftet en krig mellom våre allianser, i stedet for bare Toenna i første plass pga hans plyndringer mot IM som p…

Et par solo oppdrag Komisk bynavn haha 31 runder Sjøslag nær StinkenDass (27.01.2018 9:51:35) Jellyman1[TeA] fra Hispania vs Baki[-IM-] fra StinkenDass --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip..........................676(-44) - Rambukkskip...........................0(-152) ............................................. - Flammeskip.............................0(-55) Morterskip............................252(-0) - Morterskip........…

102 runder Sjøslag nær Terceira (29.01.2018 17:58:42) Jellyman1[TeA] fra Sekromonapolis, Vinland, Terceira, Khronomonapolis, rebel[TeA] fra Vinland vs subfusc[-IM-] fra Polis 1, StarProbe[-IM-] fra Terceira, São Miguel, Kry2, Mercurius S, jjfillin[-IM-] fra Holsund FiskeHa, Bjørgvin, Osøyro smie, sol[-IM-] fra Gamzee --------------------------------------------------------------------------------------------- Rambukkskip.........................72(-1818) - Rambukkskip........................386(…

På tide med nyheter fra krigen vår Starprobe har sett for mye av tv-serien Black Sails og bygde over 1000 mortere som tok hele natten å bombe Slike morter kanoner kan være dødelige ombord skip i Black Sails, men her er det unødvendig å ha så mye, man trenger egentlig bare litt for å ta ned muren Uansett var det gøy med et enormt bakkeslag mot 40k tropper som varte i 115 runder før koloss ble brukt Slaget for Terceira (29.01.2018 18:02:52) Jellyman2[TeA] fra Polis V, Vinland, Jellyman1[TeA] fra S…

• En bokstav etter bokstaven

Seigmann - - Hyggekroken

Ballers (broren min elsker den) Britisk skuespiller på i

• Ord knyttet til ord

Seigmann - - Hyggekroken

En uke har gått siden første norske forum lek har kommet ut, på tide med ny tradisjonell lek Denne leken går ut på å skrive 2 ord som har med hverandre å gjøre og så må man tenke på hvilket ord som passer best til siste ordet av forrige post på forumet. For eksempel mat drikke, så skriver nestemann drikke flaske, slik fortsetter leken; flaske vann, vann slange, slange hode, hode plagg, plagg jakke osv. Nå begynner jeg... vinter snø

Seigmann - - Hyggekroken

Simba med fin dialekt Middag på K

Seigmann - - Hyggekroken

Olsenbanden Dyr på T

Seigmann - - Hyggekroken

Hei, tenkte å vekke det norske forumet til live igjen ved å lage forum leker. Begynner med en enkel og morsom lek som er lett å lære. For eksempel sier jeg by på bokstaven S, da svarer nestemann Stavanger og foreslår jentenavn på E. Det kan være hva som helst tema... spill, filmer, mat, dyr, fotballspillere, møbler, ting. Helst på norsk, men filmer og spill kan man nevne i engelsk. Spørsmål får dere ikke skrive her, men kontakt meg privat på forumet heller. Nå begynner jeg... Land på bokstaven N

• Velkommen til Delta

Seigmann - - Verden Delta

Nei, det er du ikke! Det er jeg som er Seigmann, bare sjekk profilen min, men du har knapt 3 poster. Identitetstyveri er alvorlig brudd på regler og vil få konsekvenser. Uansett ser jeg fram til det. Ny server og nye venner.

• Hei, skal skrive om en liten bug på både norsk og engelsk slik at det kan bli direkte sendt til GF. Hi, I'm going to write about a minor bug in both Norwegian and English so that it can be sent directly to GF. As you already know, I'm a regular ambrosia user and recently I noticed a change in the new shop. You may be aware of the different prices for short term and long term of ambrosia benefits. The problem is when you choose to automatically renew it in your inventory next to your gold, you ca…