Search Results

Search results 1-20 of 55.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Hi,

You can find new board on address: https://forum.ikariam.gameforge.com/
Please register there to continue with usage.

Old forum is in read only mode and will stay like that for some time

Ikariam team

• Sjøslag 1 Desember 2012 (DTT, LAM, B-H, S-W)

Jan - - Beta

Vil bare peke ut av forsvarende side fortsetter "å vinne" de fleste rundene her, (selv om de fleste har sett det). Ikke lenge til vi har tapt like mange generaler. Tipper før runde 190.

• Frihetens forkjempere på klippetur

Jan - - Gamma

Spilleren ba jo i denne omgangen her om hjelp fra Sokrates med støttespillere, så at vi hjelper han er jo ikke akkurat noe sjokk. Nå skal ikke jeg leke hverken serverpoliti eller helgen, men spillere som virker/formulerer seg voksent, er jo også interessante spillere å ha i enhver alliansen, noe du/dere må være enige i. Skriver på ingen som -42-'s representant, bare min mening. (Og Hstu var forresten litt rask for meg)

• Litt her og der, med meg som hovedperson.

Jan - - Gamma

Fantastisk Hstu. Morer meg kongelig, virkelig en god idé, bare fortsett. Til NA med fler, takk for en hyggelig kamp til dere. Må si jeg er imponert, dere kastet inn mye tropper, selv helt på tampen. Siden det er feigt at dere skal sitte med all fisken, kaster også jeg meg på konkurransen om de beste plassene. Ser dere siden.

• 1 mai - SEAFIGHT BETA

Jan - - Beta

Hey, jeg er visst akkurat med på topp offensive! Men jeg ser selv på highscoren på Beta at jeg blir nok ikke lenge der, så lenge jeg holder meg utenfor og venter på smia mi... Ses på Torsdag, med mindre alle blir spredt pga oppdateringen...

• 1 mai - SEAFIGHT BETA

Jan - - Beta

Det har dere ikke enda gjort! Gapet er vedlike. Siden runde 395 har vi voldt mest skade (unntatt runde 401, da vi mistet hele 8 (!) flere generaler), så gapet vokser jevnt og fint til fordel for angriperne.

• 1 mai - SEAFIGHT BETA

Jan - - Beta

Det har visst snudd ser det ut til! Siden jeg hoppet på rundt runde 260, så har forsvarende side mistet ca. 5k generaler på bare 30 runder. Leve angriperne!

• 1 mai - SEAFIGHT BETA

Jan - - Beta

Ser ut som vi stakkars angripere mangler skip, så det er vel best og gjøre min del av jobben... Men jeg tror nok det er fler en meg som ikke har kastet inn skipene sine, spesielt siden det er en del spillere med en del generaler igjen her å bruke.

• Pocoyo VS -MM-

Jan - - Gamma

Og jeg synes at kriging er gøy, og mener at det er deres anliggende om de vil krige eller ikke. Morsom grunn for å starte synes nå jeg, i alle fall ordvalget. Heia Pocoyo!!

• C-T-U vs TWS

Jan - - Gamma

Da blir det interessant, så skal vi få se hvem som har rett. Men Karius/Talvald, hvis du mener at han kan redigerer meldingen, kan ikke du også gjøre det like lett som TN?

• TWS vs C-T-U

Jan - - Gamma

Jeg har bombesikker informasjon fra formiddagen idag, og da hadde du tre byer. Så hvis du har bygget noen byer siden da vil nok ikke de være verdt mye. Og siden jeg vil få ny bombesikker info rundt den tiden også imorgen, kommer jeg til å legge til en liten kort melding om du sitter der å ljuger så det renn. Men som Prinsj sier, hver sin spiller, hver sin metode. Da må jeg beklage at jeg er feilinformert... Huff

• TWS vs C-T-U

Jan - - Gamma

Siden du bare har tre byer, skal jeg bøye meg i støvet om han finner en til!

• C-T-U vs TWS

Jan - - Gamma

Hvis dere kan holde ut lenge, kan du ikke bare si at du ikke mener at Delkaton har riktig? Også kan dere avgjøre dette på Ikariam, også slutter du den smått barnslige diskusjonen. Eller iallefall godta at det er krig, også si ifra når du har vunnet.

• C-T-U vs TWS

Jan - - Gamma

Karius, hva er galt? I den første krigen CTU erklærte, var alt bare fryd og latter og folk som roste Teletubbiene for kreativitet. Men neida, når fire teletubbier angriper deg, (minus noen på ferie tror jeg) som allerede har vert i krig med en stor allianse, der de mistet en hel del tropper, penger og ressurser, det blir visst for mye...

• Koala mot T M

Jan - - Beta

Sorry Prinsj, skal forholde meg taus etter denne. Quote from Talvald: “Quote from Jan: “Men Karius/Talvald står jo fortsatt steilt mot enhver diplomatisk løsning på problemet,” eg har ikkje stilt meg til noko side eg... eg har ikkje fått noko melding, men du er ikkje med i KOLA, T M eller -I A- så eg trur du skal verre stil med det du kommer med...” Jada, det skal nok være stil over det som kommer nå Nei, jeg er ikke med i noen av de som er nevnt over her. Men med det innlegget ditt over sier du…

• Koala mot T M

Jan - - Beta

Talvald: Akkurat der snakket jeg til Barcelona, og med mindre du er med i TM igjen, så angår ikke det innlegget deg. Ja ja, skyld på Koala. Jeg tror at hvis -I A- ville, kunne de og Koala komme frem til en løsning på problemet rimelig raskt. Men Karius/Talvald står jo fortsatt steilt mot enhver diplomatisk løsning på problemet, så hvis T M henter hjelp utenfra, så tror jeg ikke Koala får dårlig søvn av at jeg kommer på tur. Men ett skår i gleden er jo at Barcelona har gått tom for vin... har du …

• Koala mot T M

Jan - - Beta

Når i svarte begynte jeg å snakke nynorsk? Det som er galt med det er jo at dere ikke tør å sloss mot andre allianser, selv om de er mindre. Koala prøver å skape engasjement, og dere feiger ut og ber "storebror" komme over å rydde opp... Jeg blir irritert på at det er mulig å være så feig. Men til andre ting, jeg venter fortsatt på svar fra deg, Barcelona. Jeg må snart ta saken i egne hender å komme på besøk. Håper du serverer kake til vinen, så blir besøk litt mer sivilisert. Ellers kommer jo m…

• Koala mot T M

Jan - - Beta

Vell vell, da har han bare vert i alliansen før du kom dit, siden du har jo aldri vert i en allianse mer enn to-tre uker om gangen. Dine private anliggende gir jeg blaffen i, du er med i en allianse der du er misfornøyd med lederens valg. Liker du ikke lederen, forlat alliansen. Men la oss ikke kjelke over dette på forumet, la oss ta dette som "menn". Jeg tilbyr deg kamp, du velger by og om du foretrekker land eller sjø, får være din sak.

• Koala mot T M

Jan - - Beta

Beta Purple har som vanlig rett. Karius: Jeg drar inn deg siden du har vert i T M og fordi det er tydelig at du/dere støtter T M. Nei, jeg er ikke diplomat lengre, hva jeg er får du finne ut selv, ikke mitt problem det. Barcelona: Hvis du ikke liker at lederen din skriver noe på den eksterne siden som plager deg, så forlat alliansen. Ellers god jul! Edit: Jeg forventer svar i morgen, rundt klokka 20.00

• GSA erklærer krig mot alliansen XO

Jan - - Alpha

Og jeg antar det er du som spøker her, CyBurg. Med mindre jeg er stokk blind, dum eller noe annet, så kan ikke jeg se at Seadon sier de er feilfrie. Men Seadon er jo ganske obs på at det er XO sin skyld alt sammen, noe som ikke er helt sant... Jeg tror nok at denne krigen kommer til å vare til XO får et overtak, siden GSA er noe mer liberale her når det kommer til innrømmelser. Men men, for all del, fortsett med krigen deres for min del, plager ikke meg om nettene. Og hvis Seadon skulle holde se…

• Koala mot T M

Jan - - Beta

Jaha, så T M har ikke baller nok til å sloss seg selv. Det er vel Karius og Barcelona som står bak dette, siden begge to har vert i både I-A og T M (tror jeg) så noe rettferdig jul er visst ikke mulig. Kanskje på tide å ofre noen tropper på enkelte T M spillere? Edit: skrivefeil...