Search Results

Search results 1-20 of 167.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Mulig comeback?

Eudaimonia - - Diskusjon

Ga bort kontoene mine tidligere denne uka, så er i alle fall én ny ivrig spiller med stor skummel krigskonto som snart begynner å lage leven

• Forslag til forumet

Eudaimonia - - Forslag

Jeg er ikke oppdatert med nyeste informasjonen, se bort fra meg

• Hva er nytt i Ika siden 2015?

Eudaimonia - - Diskusjon

Belønningen for pirater har blitt kutte til 1/4 Ambrosiaprisen på mange ting har blitt doblet Oppnåelser gir ikke bare titler lengre, men også forskjellige luksusgjenstander man ikke kan få på andre måter eller flere ganger, slik som soldatpakker. Barbarene kan raides for store mengder ressurser, og mens du gjør det kan du få kart til barbarflåter som du også kan raide for ressurser. Fin måte å tjene ressurser dersom du har en hær stående. Kontoer kan overføres til andre servere for ambrosia, så…

• Forsvunnede tropper

Eudaimonia - - Hjelp og spørsmål

Quote from Danba: “Jeg fant det ikke oppført noen steder da jeg sjekket... Hvor er det dette vanligvis vil dukke opp?” Når du trykker på den militære rådgiveren din kommer det opp to vinduer. Det vanlige som heter "militær" hvor du ser troppenes bevegelse, kamprapporter osv. Det dukker også opp et lite vindu på venstre siden som heter "militæroversikt", hvor det vanligvis bare er en knapp som ber deg om å bruke ambrosia. Men dersom du har noen savnede tropper eller skip vil de stå som en liten n…

• Forsvunnede tropper

Oppført som savnede tropper?

• Daglige bonuser

Eudaimonia - - Forslag

Ikariam er ikke laget for å ha høyest mulig aktivitet på serverne eller at spillet skal være så morsomt som mulig, det er laget for at de skal tjene mest mulig penger på det. Heller motsatt faktisk, for jo flere spillere de har og jo mere som skjer jo dyrere er det for dem å drive spillet, så det er bedre å bare ha noen få som faktisk bruker penger. Om de begynner å gi bort ambrosia gratis så tjener de mindre penger, å det vil de selvfølgelig ikke. Så enkelt er det

• Nivå Barbarisk By

Den er der for alltid ja. Nivået synker av seg selv, men det går veldig sakte. Vet ikke helt hvor ofte nivået synker, men føles som en gang i uka, altså tar det nok et år fra nivå 50 til nivå 1.

• Nivå Barbarisk By

På nivå 50 dukker den siste barbarlederen opp, med fult utstyrt hær. Deretter er det ingen forandringer på oppbygningen til hæren, eller noe grense på hvor høyt nivå du kan få på landsbyen. Høyere nivå over 50 betyr flere soldater, mange flere soldater. Er ikke lurt å gå over nivå 50... Skulle ikke gått over nivå 50... Kommer aldri til å gå over nivå 50 igjen... Det var grusomt

• Hjelp med styresett

Eudaimonia - - Tutorials og tips

Oppe til venstre ved siden av ambrosia er det en knapp som heter "hjelp". Der har de avsnitt som omhandler de forskjellige styresettene, slik at du kan finne ut hva du vil ha. Alle har sine fordeler og ulemper, så du må nesten selv bestemme deg for ha du vil ha. Der står det også om barbarene, monumentene, bygninger tropper og andre ting som kan være nytt for deg.

• B-H erklærer krig mot -2IM-

Eudaimonia - - Verden Gamma

Quote from Asimo: “Nei vi gjør det veldig bra så langt Opplysningene til Eudaimonia hørtes veldig ukjent ut for meg.Jeg har ikke sett en eneste kamprapport hvor de har tapt på en elendig måte som han beskriver.Vi kjemper godt synes vi selv, vi har ikke opplevd noe spesielt overtak enda. Kan være at enkelte sender noen enkle angrep som inneholder dårlige enheter kun for å skape litt action i andre steder på karte for å spare oss andre tid på andre steder.Men som sagt jeg har ikke sett en eneste s…

• B-H erklærer krig mot -2IM-

Eudaimonia - - Verden Gamma

Ja man gjør seg jo noen tanker når man ser på de kamprapportene som har kommet så langt. Det er helt greit at man ikke forstår seg på å krige, så man taper kanskje 60/40 fordi man ikke vet hva rullering er osv. Men når folk møter opp til krig med mortere og steinslyngere da begynner man virkelig å lure på hva som foregår, for sist jeg sjekket var selv papegøyer og hunder i stand til å etterligne andre. Prøver IM å tape med vilje slik at de kan gi opp raskere?

• Forslag om endring av ip-deling

Eudaimonia - - Forslag

Se for deg at du angriper en spiller med like mange poeng som deg selv, og etter en lengre og interessant konflikt vinner du og kan forsyne deg av premien. Men så viser det seg at den spilleren også hadde en annen bruker med mange millioner poeng, og så bruker han den kontoen for å ødelegge den vesle kontoen din. De hadde jo ikke vert rettferdig, eller morsomt for noen av dere. Derfor er det ikke lov For ikke snakke om hvor mye lettere det blir å mobbe noen, og selv om ikke det er et problem i v…

• Henne ærklærer krig mot BH

Eudaimonia - - Gamma

Krig over, tråd stengt.

• CMA erklærer krig mot HELE SERVEREN

Eudaimonia - - Gamma

Krig over, tråd stengt.

• Krig over, tråd stengt.

• Du har da trekt frem flere gangerden gode gamle "allianse x som ikke er oss angriper dere, derfor er det ingen som liker dere". Slikt skal ikke vi være en del av. Skal innrømme at jeg ikke liker BH politikken selv med deres lukkede allianseområde og monopol på pirater. Men det er da fortsatt noen hyggelige spillere der så ingen grunn til å være uhøflig. Du kan ikke skrive at det ikke blir skrevet noe feil rett etter at du har skrevet noe feil, det gjør bare ting dobbelt så dumt. Toenna og Catman…

• Quote from Asimo: “Det at andre spillere som Seadon og gamle Baki spillere som er nå med i CMA angriper dere er en resultat på deres egen politikk.” Ikke prøv å bruke oss til din egen politiske vinning her, det skal vi ha oss frabedt. Det er sant at seadon hater BH, men det er hobbyen hans, slik som andre liker å fiske. Men ellers har det vert diskutert å droppe ut av krigen et par uker og la BH herje fritt fordi det har vert latterlig dårlig innsats fra IM, og de få spillerne som har deltatt ve…

• Må bare si jeg er enig i at det har vert litt urettferdig med støtten til IM denne krigen siden BH ikke har fått noe, men når sant skal sies så har BH vert overlegen i toppen hele krigen og er det fortsatt. Nå har endelig den eneste krigeren i IM (robin hood) dukket opp, men karen er rusten og alene så de generalene er nok utslettet ganske fort. Og hadde det ikke vert for spillerne fra CMA som angriper så tror jeg fort BH hadde oppdaget at det ikke er noen for dem å krige mot.. Men en ting som i…

• Såååå.. Seadon og Zimba forlot oss for å bli med i krigen på hver sin side, og folk begynner å slenge anklagelser og fornærmelser bare for noe slikt småtteri. Folk blir så "politiske" når de blir i dårlig humør altså. Ta det med ro, trekk pusten, og tenk over om meldingen dere skal sende bidrar positivt på noen måte (å gjøre motstanderen sint er en god grunn, bare ikke gjør det fordi du er sint selv). Medlemmer i CMA er glade i å krige, det er litt av poenget med alliansen. Så når de får mulighe…

• CMA erklærer krig mot HELE SERVEREN

Eudaimonia - - Gamma

Quote from HaakonVII: “Ta din åre fatt” Jeg forstår ikke helt hva du mener med at jeg prøver å vri meg rundt det du vil få frem her. Om du stiller et konkret spørsmål skal du få et konkret svar. Det virket som du hadde problemer med å forstå hvorfor du ble angrepet og derfor prøvde jeg å lære deg alt fra hvordan en krig er til hvordan man kriger. Dette er tross alt en tråd for å diskutere krigen vi akkurat har fullført, så om det er noe du lurer på angående det er det bare å spørre, rett frem. D…