Search Results

Search results 1-20 of 93.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• På tide med NY SERVER

Tore Christian - - Forslag

Dette er ett tema vi også har diskutert tidligere. Vi i teamet setter pris på at det kommer forslag til forbedringer. Slik denne tråden ligger ann til nå, så er det alt for få som har ment noe, eller stemt, til at det blir representativt for spillerne. Det vil da være vanskelig å gi noen anbefalning om dette. Jeg sender ut en melding i innboksene ingame, slik at alle gjøres oppmerksomme på tråden, så får vi håpe at flere kaster seg med i diskusjonen Mens diskusjonen rundt dette temaet pågår, vil…

• Versjon 0.7.0

Tore Christian - - Spillet

Version 0.7.0 er kjørt på test-serveren og kommer til Norske ikariam idag. Jeg har ikke fått oversatt den ennå, så jeg lånte det Danske teamet sitt så lenge Engelsk: Feature – Barbarian Kings There is now a barbarian village on every island where you have a town of your own. The levels of the various villages are independent of one another. Each barbarian village now has 50 levels, with a different king in charge at levels 10, 20, 30, 40 and 50. Each victory over a village will increase its leve…

• Nå er vi like ved sammenslåing av serverne. Det vil antageligvis være mange som har spørsmål eller trenger hjelp av teamet til diverse. Jeg vil anbefale å oppsøke teamet på IRC ( onlinegamesnet.net/javaChat.php?action=chat&join=ikariam.no ) for å få hjelp raskt. Teamet vil ha mye jobb med ticket`s og ingameoppgaver i de nærmeste dagene, så ingame-meldinger og spørsmål på forumet vil komme litt bak i køen. Vi prøver selvfølgelig å svare så raskt som mulig uansett

• Quote from HaakonVII: “Quote from Tore Christian: “Alliansen -GO- består av teamet på alpha. Det kan ikke erklæres krig mot kontoer som drives av andre enn spillere, da teamet i minst mulig grad skal påvirke spillet. Angrep på teamets byer kan også gi konsekvenser for de det gjelder.” Hvis det du mente her var teamet har rett til angripe tilbake, dersom noen angriper dem, var dette virkelig helt feil måte å formulere seg på. Her skriver du som om man blir bannet fra spillet, hvis en angriper tea…

• Krigserklæring ikke godkjent!

Tore Christian - - Alpha

Alliansen -GO- består av teamet på alpha. Det kan ikke erklæres krig mot kontoer som drives av andre enn spillere, da teamet i minst mulig grad skal påvirke spillet. Angrep på teamets byer kan også gi konsekvenser for de det gjelder.

• Noen bilder :)

i60.tinypic.com/wbopvp.jpg i59.tinypic.com/209fxua.jpg i57.tinypic.com/149z5uc.png

• Versjon 0.6.2

Version 0.6.2 Denne versjonen kommer till oss Torsdag 27.November ca kl.11.00 ikariam-tid. [Funktion] ny byggning: Sjøkartsarkivet Byggningen har 40 nivåer og påskynder alle sjøreiser: Jo høyere byggningen oppgraderes, og jo lengre avstand til din ønskede destinasjon, desto høyere effekt. krever forskningen "Arkiv" ny forskning under "Vitenskap" etter "fuglens flying" koster 98.000 forskningspoeng krever ytterligere forskning "sjøkart" kan bare bygges en per by Bruker en normal byggningsplass de…

• BAWS erklærer krig mot henne

Tore Christian - - Alpha

Quote from mamor: “Da har henne startet med å angripe oss, så da ser vi på krigen som startet nå Så da trenger vi bare godkjenning av en GO ^^” Krigserklæringen er ok og godkjent. Begge parter ønskes lykke til.

• GSA erklærer krig mot alliansen XO

Tore Christian - - Alpha

Du gjør ditt beste for å plukke fra hverandre alt vi skriver her cyburg. Jeg vet ikke om det er for å fortsette å krangle frem og tilbake så mye som mulig eller hva årsaken er. Jeg ønsker ihvertfall ikke å fortsette noe ordkrig her inne. Vi i GSA har nå lagt ut en erklæring om at krigen er over. Vi har begrunnet den på en redelig måte føler vi selv. Om dere vil fortsette å krige eller ikke er ett valg dere må ta. Dere har nå gitt tilbakemelding om at dere ikke er enige i ordlyden på vår erklærin…

Tore Christian - - Alpha

Quote from cyBurg: “Tør jeg minne GSA på hva som står i krigserklæringen? Vilkår for avslutting av krigen: - Diplomatisk enighet rundt fred oppnåes. - XO erklærer tap og går med på vilkår som settes for å avslutte krigen. - GSA ønsker å avslutte krigen og XO går med på dette. Med mindre det er slik at GSA nå kan forandre på vilkårene for avslutning slik at det passer dem så er ingen av disse oppnådd. Jeg anser derfor dette innlegget som et forsøk på å oppnå en enighet i henhold til det siste vil…

• Quote from Evilbuns: “Krigserklæringen eksiterer i beste velgående. Ser ikke at TC er i GSA og derfor kan han heller ikke representere GSA. Er det ikke så at det bare er ledere og generaler som kan starte og stoppe kriger?? Ikke om det så hadde snødd hagegnomer i hel... at XO har tapt så lenge det ikke ligger en tapserklæring i bordet.” Det hadde jo nesten vært merkelig om ikke noen klarte å henge seg opp i dette. Jeg har derfor bedt vår general Seadon om å bekrefte erklæringen. At enkelte i XO …

• GSA avslutter krigen mot XO! GSA erklærte for noen måneder siden krig mot alliansen XO, i kjølvannet av krigen som også innbefattet alliansene Genesis og Sisp. Som vi skrev i krigserklæringen så skapte dette mye spenning og aktivitet på serveren. Veldig mange spillere har nå lært seg kampsystemet og hvordan man skal bruke enheter og skip effektivt i kamper. Når det gjelder vår motstander i krigen, så har de bestemt seg for ikke å erklære nederlag i krigen, selv om de fleste er klar over at GSA h…

• Allianse Dark Angel VS pocoyo

Tore Christian - - Gamma

Denne krigserklæringen er ugyldig, så GameTeamet vil fortsatt påse at reglene rundt Bashing overholdes. Trådstarter anbefales å lese reglene rundt krigserklæring! T C SGO på Gamma

• Kamprapporter GSA vs XO

Tore Christian - - Alpha

Det har vært ett herlig døgn på slagmarken, og det er bare å takke hele GSA for fantastisk innsats. Deilig å se hvordan en hel allianse står samlet så bra i en krig XO hadde tydeligvis samlet sine tropper for å forsvare sine festninger, så det ble mange bra slag. Først måtte vi inn på øya deres: screencast.com/t/Ep05gHgoGVs Så delte vi oss og angrep XO sine festninger og store havner. Regner med at det kommer noen rapporter fra de som deltok fra runde en forskjellige steder. Jeg fikk ihvertfall …

• Quote from cyBurg: “Er det så veldig vanskelig å få til dette egentlig? Det er jo ikke alltid nødvendig å ha ting med tre kopier, og på et slikt forslag burde det være mulig å svare ja/nei uten lange forhandlinger. Jeg leser svaret ditt til "nei" da det av erfaring ikke er mulig å komme i kontakt med diplomaten deres. I tillegg klarer din høyre hånd meso å svare ganske godt for hvor landet ligger for GSA. Det er ingen vits i å komme til noen enighet når han åpenbart ikke har noen planer om å ove…

• Quote from cyBurg: “Jeg hadde et ørlite håp om at det vi kunne være enige om en aldri så liten julefred. De klarte å få det til rundt skyttergravene i første verdenskrig, men jeg innser ta det er for mye å håpe på i denne konflikten. Når selv et slikt forslag møtes med spydigheter og skittkasting er det lett å se hvor dypt denne konflikten stikker hos GSA. Jeg har gitt opp forsøk på å oppnå "diplomatisk" kontakt med GSA. De gangene vi er verdige tiden det tar dere å svare oss så viser det seg at…

• Ett lite innlegg til krigen generellt: Det er mange poster nå som går på hvem som ødelegger for hvem, spillere som tvinges i feriemodus, gammelt nag, at krigen er ødeleggende for alpha osv.. La oss gå litt tilbake i tid..ja kanskje ett halvår eller ett år: GSA og XO hadde mange inaktive spillere...andre allianser slet kanskje ennå mer. Alpha var serveren hvor ingenting hendte. Mange spillere var i feriemodus også da. Ikke pga krig, men pga prioritering av spill på andre servere/andre spill. Ikar…

• Ønskes det en våpenhvile, så be diplomatene om å prate sammen, slik at de kan legge frem evntuelle forslag for sine respektive allianser. Det burde være mulig å kose seg med litt julemat og andre ting enn ikariam ville jeg tro :), men for min egen del vil det bli prioritert uansett våpenhvile eller ikke

Tore Christian - - Alpha

Det er nok riktig at ledelsene har stått steilt mot hverandre Saga. Men det er jo i bunn og grunn medlemmene som i fellesskap tar store avgjørelser. Hvis bildet er så svart som du maler det, forundrer det meg at ikke XO sine medlemmer har lagt mer press på ledelsen å skape fred. Veien er jo faktisk ikke så lang... Hvis XO ønsker fred, så kan XO ta diplomatisk kontakt med GSA, med ett ønske om å erklære nederlag. GSA kommer da til å presentere vilkår for avsluttning av krigen, noe jeg sikkert vil…

• Krigserklæringen er begrunnet og det er satt vilkår for våpenhvile. Minner om at en krigserklæring må innholde vilkårene for slutt av krig, for å være gyldig. Om Pelo her anser våpenhvile og slutt av krig som det samme, så spesifiser det i erklæringen. Edit: Krigserklæring redigert og i orden. Lykke til med krigen Mvh T C GameOperator Gamma