Recent Activities

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Mea1 -

Posted the thread Rabatter rabatt på premium konto og dårlig skatterådgiver.

Thread
    Kjære spillere! 2eed0cc0e85c2e25a8bbf8a64be5ba.jpg Vi vil ha 30% rabatt på - Premium Konto(10-30-60) - dårlig skatterådgiver (10-30-60) Når: 16.10.2018 00:00 - 18.10.2018 00:00 //Ditt Ikariam Team
  • Mea1 -

Posted the thread Rabatter Rabatt på diverse premiumfunksjoner.

Thread
    10% rabatt på: - 10 dager versjon av: - - hengelås - dampdrevet sag - dampdrevet hammer - dampdrevet krystallbor - dampdrevet sulfur skovel hjul - dampdrevet vinpresse - gaffeltruck 20% [b] rabatt på: [/b] - 30 dager versjon av: - - - hengelås -…
  • Mea1 -

Replied to the thread Maintenance Månedlig vedlikehold.

Kjære spillere! 16.10.2018 vil vi ha ett større vedlikehold av våre servere. Det vil starte ca kl 09, og vare i 45-60 minutter. Vi beklager ulempene dette måtte medføre. //Ditt Ikariam Team
  • Mea1 -

Posted the thread Rabatter Tidligere tilbud i Ikariam Shop.

Thread
    Her blir det annonsert diverse tilbud i Ikariam Shop
  • Alpha -

Liked Mea1’s post in the thread Hva når det ikke er plass til flere bygninger?.

Like (Post)
    Bare hyggelig :) Det er bare å spørre om det er noe mer du lurer på
  • Alpha -

Replied to the thread Erobringsløp.

• The Initiative -

Posted the thread Ikariam: 23 postulates – an open letter to the Gameforge AG.

Thread
    Help us change Ikariam!
    Hi guys, You probably like Ikariam, don’t you? Or maybe you used to but now you think that GF makes that game worse and worse – no big updates, improper policy, negligence and so on and so forth. Then you should definitely
  • The Initiative -

Posted the thread Ikariam: 23 postulates – an open letter to the Gameforge AG.

Thread
    Help us change Ikariam!
    Hi guys, You probably like Ikariam, don’t you? Or maybe you used to but now you think that GF makes that game worse and worse – no big updates, improper policy, negligence and so on and so forth. Then you should definitely
  • Mea1 -

Replied to the thread Hva når det ikke er plass til flere bygninger?.

Bare hyggelig :) Det er bare å spørre om det er noe mer du lurer på
  • Mea1 -

Nei, ett piratfort kan plyndres fra lang avstand, uten at resten av byen din angripes. Piratspillet er på den måten separat fra resten av spillet, og fungerer uavhengig av om byer er okkuperte etc.
  • Alpha -

Ok, takk for svar :) Vil det si at spilleren som plyndret meg hadde inntatt byen min? Jeg så ingen tegn på dette - kun erobringspoengene som var borte.
  • Alpha -

• Mea1 -

1. Verksted trenger du bare i en by, oppgraderingene der gjelder for alle steder uansett. I tillegg kan du (når alle enheter er ferdig oppgraderte) rive ned verkstedet. 2. Du kan forske frem byråkrati, da vil du få en ekstra byggeplass. Imidlertid er…
  • Mea1 -

Du kan konvertere dem til mannskapsstyrke, da kan de ikke bli stjålet så lett. Eller du kan la være å produsere erobringspoeng. Du kan også bygge opp hær og plyndre spilleren som stjal dine erobringspoeng militært.
  • Alpha -

Posted the thread Erobringsløp.

Thread
    Hei igjen, Poengene mine fra erobringsløp blir stjålet. Hva gjør jeg? Takk for svar :) -Alpha
  • Alpha -

Posted the thread Hva når det ikke er plass til flere bygninger?.

Thread
    Heisann! Har 2 spørsmål vedr. bygg og byer: 1. Skal de fleste bygg man kan bygge være i alle byene man har? (eks. verksted) 2. Byen min er full, og jeg har ikke flere byggeplasser. Hva gjør jeg? På forhånd 1000 takk for svar :) -Alpha