Ikariam Norway

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

News

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Rabatt på dampdrevne funksjoner

0

Pinned Velkommen til Delta

9

Mea1

Tilbud i Ikariam Shop

62

Mea1

Recent Activities

• Mea1 -

Posted the thread Rabatter Rabatt på dampdrevne funksjoner.

Thread
    Kjære spillere! 20.01.2018 00:00 - 21.01.2018 23:59 blir det rabatt på dampdrevne funksjoner Det blir: - 10% rabatt på gjenstander av 10 dagers varighet - 20% rabatt på gjenstander av 30 dagers varighet - 30% rabatt på gjenstander av 60 dagers…
  • Genghis Khan -

Liked Seigmann’s post in the thread Informasjon Velkommen til Delta.

Like (Post)
    Nei, det er du ikke! Det er jeg som er Seigmann, bare sjekk profilen min, men du har knapt 3 poster. Identitetstyveri er alvorlig brudd på regler og vil få konsekvenser. Uansett ser jeg fram til det. Ny server og nye venner.
  • Execute -

Liked Genghis Khan’s post in the thread Informasjon Velkommen til Delta.

Like (Post)
    Veldig morro å starte opp igjen kjenner jeg :) Meg og to kompiser fra langt tilbake i Ikariam tidene begynte nå forrige uke, storkoser oss så langt!
  • Mea1 -

Replied to the thread Informasjon Velkommen til Delta.

• Genghis Khan -

Replied to the thread Informasjon Velkommen til Delta.

Veldig morro å starte opp igjen kjenner jeg :) Meg og to kompiser fra langt tilbake i Ikariam tidene begynte nå forrige uke, storkoser oss så langt!
  • Mea1 -

Replied to the thread Maintenance Månedlig vedlikehold.

Kjære spillere Nytt vedlikehold er planlagt til 16.01.2018. Det vil skje en gang mellom kl 10.30 og 12.00. Det er ventet at selve vedlikeholdet tar noen få minutter. //Ditt Ikariam Team
  • Mea1 -

Replied to the thread Handel Kulturavtaler.

• Execute -

Posted the thread Handel Kulturavtaler.

Thread
    Tenkte det kunne være greit med en tråd der kulturavtaler samles, slik det har blitt gjort på tidligere servere. Viktig at samtlige som kommenterer tråden sier hvor mange avtaler de mangler, og eventuelt hvilket navn er bruker ingame, dersom det er…
  • Mea1 -

Replied to the thread Spillet Feil i forhold til prisvurderinger av bygninger.

Dersom du ser i beskrivelsen av Snekker, så står det at det er utfra grunnkostnaden :)